News Ticker

.

The Joseon Shooter Kore Dizi Tanitim Fragmani

The Joseon Shooter,The Joseon Shooter Tanitim Fragmani,The Joseon Shooter Fragmani izle,Asya Dizi Fragmanlari.Kore Dizi Fragmanlari,The Joseon Shooter HD izle,The Joseon Shooter 720p izle

   Yeni Bir Dizi olarak KBS 2TV 25 Haziran'da izleyici ile buluşaçak olan "Joseon Shooter" Tanitim Fragman'inda aksiyon sahnelerinin yanı sira Aşk sahneleride izleyenleri heyecanlandirdi.


  Daha önce
Joseon  Shooter yayinlanan tanitim fragmanlarinda “ Ya kılıcı bırakırsın ya da onunla birlikte ölürsün” müthiş cıkışıyla dizi hayranlarıni adeta büyülen sahnede Lee Jun Ki' yaşadığı tehlikeli yolculuğunun anlatıldlğı ve Başrol oyuncusunun bulunduğu şehri terk edip etmeyeceği kararını merak eden dizi severlerinde bilgilenmesine vesile olmuştu.


   Joseon  Shooter Dizisinde Nam Sang Mi canlandırdiğı karekterin aşkı için bütün tehlikeleri göz önüne alarak onu korumasi izleyenleri çok duygulandırmıştı.Yeni bir diziyle ekranlara gelecek olan Lee Jun Ki hayranlarinin hasretle beklediği bu tarihi dizininde Kore tv reytinglerinde oldukça etkili olacağı düşünülüyor.Kore seyircisinin Tarihlerine olan merakinin göz önünde bulundurulmasi bu dizi için oldukca olumlu sinyaller vermiş durumda.


Joseon  Shooter Dizisi Kore'nin Bir zamanlarinda Kılıçlari bırakıp ,Ateşli silahlari kullanmaya başladıkları ve kültür farklılığından dolayı farklı bir yaşam tarzina alişamadiklari dönemin carpıcı yönlerini ele alacak.Kılicını birakan bir savaşcının intikam alma hırsına tanık olcaz.

www.Cineasya.net Dizinin Tanitim Yazisini Burdan Okuyun.


The Joseon Shooter,The Joseon Shooter Tanitim Fragmani,The Joseon Shooter Fragmani izle,Asya Dizi Fragmanlari.Kore Dizi Fragmanlari,The Joseon Shooter HD izle,The Joseon Shooter 720p izle








Etiketler : The Joseon Shooter,The Joseon Shooter Tanitim Fragmani,The Joseon Shooter Fragmani izle,Asya Dizi Fragmanlari.Kore Dizi Fragmanlari,The Joseon Shooter HD izle,The Joseon Shooter 720p izle




Share This:

Post Tags:

İlhami Karakoc

I'm A full time web designer. I enjoy to make modern template. I love create blogger template and write about web design, blogger.

Share to Facebook Share to Twitter Stumble It Daha Fazla...

No Comment to " The Joseon Shooter Kore Dizi Tanitim Fragmani "

  • To add an Emoticons Show Icons
  • To add code Use [pre]code here[/pre]
  • To add an Image Use [img]IMAGE-URL-HERE[/img]
  • To add Youtube video just paste a video link like http://www.youtube.com/watch?v=0x_gnfpL3RM