News Ticker

.

Gotham - Yabanci Dizi Tanitim

Yabanci Dizi Tanitim,Dizi Fragmani,Gotham Dizi Tanitim, Gotham Konusu,Gotham Oyuncu Resimleri,Gotham Hd izle,Gotham 720p izle,Dizi izle





Dizi Adi : Gotham
Tür : Suç, Dram, Fantastik
Yönetmen : Danny Cannon
Ülke : ABD 
Yapim : 2014


Gotham“ dizisi, Batman'in ilerdeki memleketini dizinin merkezine oturtur. Onun zamanında şehir yeni yeni oluşurken New York City'nin önemli yerleri alınmıştır. 


Yeni dizi Gotham başrolünde James Gordon bulunmakta: bir polis komiseridir ve ilerde "Batman"la iyi bir  çalışma ilişkisi olacaktır. Ayriyeten Batgirl olan Barbara Gordon'un da babasıdır. Gotham da James Gordon Şehrin polis merkezi biriminde henüz basit bir dedektifdir. Gordon'un geçmişini öğrenmekle beraber dizide ,Batman'in de ele alacağı, kötü adamların ortaya çıkışlarını da aydınlatıyor. 


  Gotham bölüm kılavuzundan, gösterilmiş ve daha gösterilecek bölümler hakkında, bilgi alabilirsiniz. 

www.cineasya.net



Etiketler : Yabanci Dizi Tanitim,Dizi Fragmani,Gotham Dizi Tanitim, Gotham Konusu,Gotham Oyuncu Resimleri,Gotham Hd izle,Gotham 720p izle,Dizi izle



Share This:

İlhami Karakoc

I'm A full time web designer. I enjoy to make modern template. I love create blogger template and write about web design, blogger.

Share to Facebook Share to Twitter Stumble It Daha Fazla...

No Comment to " Gotham - Yabanci Dizi Tanitim "

  • To add an Emoticons Show Icons
  • To add code Use [pre]code here[/pre]
  • To add an Image Use [img]IMAGE-URL-HERE[/img]
  • To add Youtube video just paste a video link like http://www.youtube.com/watch?v=0x_gnfpL3RM